March 12, 2012

Belajar Memanah Sebab Nak Panah ...

Assalamualaikum , well hello there cutie worlddddd . amboooii ...
Disebabkan dah lama aku tak merepek dalam belog ni maka aku nak menjadi story teller jap. Blog title pun dah bertukar pulak. Dulu Belog Kosong.
Gedik betoi nohhh. Sekarang Under Construction lah konon.
Oke what ? :p


Pada 10 Mac 2012 (Jumaat), aku join Klinik Sukan : Memanah.

Bersama-sama dengan Kak Tikah , Abg Fakhri & Sara Romeo (haha, i tambah je u)
Kalau ikutkan Bella roomate aku oun daftar nama jugak tapi dia PEMALAS nak pi.
Hahah, tidoq mauuuuu . Tapi aku pi ja laa. Sajaaa :)
Tapi senior kami tak dapat join dari mula sebab ada Bengkel Sira kat tempat lain.
So .... tinggallah adik mereka dua orang yang CUTE ni belajar cara-cara nak memanah .


Sepatutnya 8 pagi tu dah kena ada kat Pusat Sukan.
Standard ah kalau dah pukul 8, kompem pukul 9pagi baru start punya.
So kami pun jam 9 pagi baru gerak.  Plus memang kami lambat pun masa tu. 
Dan kalau ikutkan pun aku malas nak pi. HAHA tapi sang setan kalah dengan aku. Yess !
Dah sampai tu memang SAH laa terkapai-kapai cari tempat nak daftar.


Ok cukuplah setakat tu mukadimah .


First of all, jurulatih tu namanya apa ntah. Tapi dia suruh panggil Kak Long ja .
Introduction masa pagi2 buta memang MENGUAP jugak la.
Kahkah. Tapi lepas start dia berserta 3 orang student kelab memanag tu tunjuk cara-cara nak memanah and suruh sorang2 try, maka dengan ini aku mengisytiharkan bahawa aku terujaaaaaaa.

Muahahahaaaaa ..
Tapi lenguh laaaaaaa, sebab benda tu nak kena pegang lama, nak press dia lagi.
Ni pun baru lega sikit rasa lenguh sengal2 ubi tu. (orang kalau dah jenis tak bersukan saja pun macamtu)



Kak Long


Sean, hensem boy. Ngahaha. Dia ni ajar kumpulan 3 dan 4.
Kumpulan aku letteww.







Memang laa gambaq aku takdak kan. Sobsobss :(
First try memanah lepas manahala ntah . HAHA
Lepas tu baru start oke dah. Yeeaayy :D

Tapi kami pi sesi pagi-tengahari ja
Lepas pukul 2.30 petang tu akak ngan sara malaihh. So aku pun malaih la nak pi.
Lagipun menumpang kak tikah jaaaaaaa.
Lalalaaaa tapi tetap fun !

(^_____^)

No comments: