November 05, 2012

Khayalan ?

Lagu : Lagu yang boleh buat tidur lena
Lokasi : Bilik tidur
Suasana : Dalam dingin ke-awalpagi-an


*tiba tiba terjaga dari tidur sebab terdengar sesuatu*

.
.
.
.
.
.

*tengah mamai lagi*

.
.
.
.
.
.
.
.

*terdengar bunyi ketukan pintu. ketukan tak kuat dan tak perlahan*

.
.
.
.
.
.
.

*memandang roomate yang khusyuk tidur*

.
.
.
.
.
.
.
.

*terdengar ketukan kecil untuk kedua kalinya*

.
.
.
.
.
.
.

*berfikir adakah sedang bermimpi*

.
.
.
.
.
.
.

*berfikir adakah Fatin yang datang ketuk bilik sebab nak hantar assignment ?*

.
.
.
.
.
.
.

*berfikir adakah Wani yang duduk kat kolej lain datang ketuk pintu bilik sebab nak hantar assignment ? Oh tak mungkin..*

.
.
.
.
.
.
.

*berfikir adakah makcik cleaner datang awal dan ketuk pintu bilik? err takkan awai sangat mai?*

.
.
.
.
.
.
.

*berfikir adakah Kak Ain bilik hujung yang ketuk sebab nak minta tolong apa-apa? mungkin..*

.
.
.
.
.
.
.

*terdengar tombol dipulas*

.
.
.
.
.
.
.

*memandang roomate sekali lagi dan tengok jam handphone 05:38 a.m*

.
.
.
.
.
.
.

*terdengar ketukan kecil*

.
.
.
.
.
.
.
.
.


*diam..... diam.... dan akhirnya dah tak dengar lagi.........*


.
.
.
.
.
.


*kembali tidur*

.
.
.
.
.
.
.

Taktau la sapadia mai ketuk time 5.30 pagi tu. Macam nak pikiaq positif jugak. Macam nak negatif pun ada. Hahaha. Tapi .. ntah, tak pernah laa pulak sebelum ni pepagi buta camtu ada yang ketuk pintu bilik duk tak duk. Erm, roomate aku tak dengar pun. Aku rasa tu bukan halusinasi aku ! Ohh tidakkkk. Walaupun semalam tidur dalam keadaan kepala tak berapa nak sihat dan otak yang dah membunuh jiwa raga aku. Tapi aku yakin, yang aku tak berkhayal atau bermimpi ! Aku sedar walaupun half la. Erm....