May 07, 2011

Duhai Bonda Duhai Ayahanda.


Mak bapak saya. kikii ;)





Mood : boring.

Keadaan sekeliling : sunyi sepi. (dengaq bunyi kipas ja plus bunyi anjing jiran cina neh menyalak nyalak)

Keadaan diri sendiri : saket kepala kot.

Niat menulis : saja saja.
Sejujurnya sekarang aku tengah boring tahap kritikal. Dan rumah sekarang TETIBA jd sunyi sepi. Dan dengan aku aku sekali pon sunyi. Ayah p Terengganu. Mama dah tidoq kot. Abang keluaq. Kakak lam bilik. Adek stadi kot. Ahhhhhh, hari ibu esok ka haa? aku engatkan harini.
Mama ohh mama. harini tak luang masa byk dengan mak aku. Sebabnya aku buat hal aku ja harini. Pastu aku ada TERtinggi suara laa pulak. teruk betoi laa ==" Tapi kaver balek kesalahan dengan cara p teman mak aku hantaq ayah aku. kikikiii (==,") BAGUS ! (puji diri sendiri)


Malam ni pon dy tidoq awai laa pulak. esok ahad kan? keja. hohohoo. Bopa malam berturut turut ntah aku dengaq stori mori mak aku. Aku suka tanya banyak2 sampai aku paham. (kat lect takmau tanya pulak noh? BETUAH) Tanya pasai depa p haji dulu. Tanya pasai tok tok wan aku zaman dulu dulu. Depa dulu hidup cena, kawen cena, meninggal cena. Tanya pasai osama ngan obama punn jugak lahh. Dy pon dgn senang hatinya bercerita lahh sampai habis. heherghhh.

Kadang2 tolong picit pala kalo dy berat pala kan. Cabut uban buang sikit bg lega. Apa yg aku nampak setelah lama tak dak kat rumah sgtla kan, Uban dy maken banyak dan ini bermakna.....
Mamaku sudah VETERAN ! tp sayangg, xdak cucu lagi. Uhuhuu, takkan aku nak kawen dulu ? meghela terokk. calon mana calon? :P
Kalau Tuhan bagi, aku nak mati sama sama ngan family aku. Takmau asing asing. Huhuu. Berharap ja la. Tp kalau dh terpaksa nak buat cena kan? takdir menentukan segalanya.
Kalau aku umoq panjang, aku nak jaga mak ayah aku nanti taim depa dah LAGI VETERAN.
Nak jaga depa macam mak aku jaga tok aku masa saket sampaila tok aku meninggal.

Aku ni nak kata baek sgt pon tak. pandai pun, ermmmm. ntahlaa. So aku harap mak bapak aku tak menyesai la ada anak macam aku. Huhuhuhuuu.


APA YANG AKU NAK CAKAP LA NEH. SEMPENA HARI IBU ;

AKU SAYANG MAK AKU.



HARI BAPAK TUNGGU SAT NOHH.

PEACE BEBEHH ;D

No comments: