May 19, 2011

This Is My VaiRai !


Vai Rai suka bising !

Vai Rai suka nyanyi sampai Mat Jan mai usha lam kelas !

Vai Rai gaduh sbb benda betoi !

Vai Rai ganas bila dengan yang tak sebulu !


Dan banyak lagi :)

.

.


Time balik sekolah :)


Waktu ni aku dah pindah. Sobsobb :'(






Qiamullail masa Form 3.




I presents to you ..


.


.


.


Tadaaaa ~


Vai Rai's leader.


Pinattttt Lee Jun Ki a.k.a Aon !
Dy ketua sebab dy berani dan keberanian dy terserlah


masa VaiRai lawan ngan Geng Jerangkung.


Yiahh yiahh !


Sedikit bermulot pedas yea. terimakaseh. hahah.


Ohh noo !


Ni la penggemar ;


1. Kyle Patrick (dulu Jared Padalecki. haha)


2. Teddy bear


3. Barbie


She is JoJo !


Aku panggil dy JoJo sbb muka dy ada iras JoJo penyanyi.


Dunia dy adalah CUTE THINGS !


Dy promote kat aku play doh haritu.


And suruh aku beli sbb aku tak penah maen play doh (siann) =="
Dy kata beli ar weh, sonok oo men !


Haha okee , sooner or later.



Ni aku ngan Dekya aka Firuz ~


Aku rock 'gyla' dulu.


Haha haha haha :p


Tak reti arr cerita pasai diri sendiri.


Hahah k, babai !


Nahhh .


Ni auntie Ida. hahaa.


Quite scandalismer. *apa aku cakap ni ?
Manja tahap KRITIKAL ! ==,


Tp rock.


Tp KUAT !


Jgn maen2, dy blajaq taekwondo.


Tangan mau berurat. haha.


Tp tgn dy bahaya sbb suka menyotong.


Taboh org pengsan paa? Betoi dak ida? :D


Ni lah minah otai sekali lam VRG !


Firuzzzzzzzzzzzz..zzzz ~ (tidoq)


Makcik ni agak havoc laaa.


Dy gila2.


Dy suka nyanyi lagu jiwang. sora sedapp.


Aku kenai dy masa Form2 sbb terasing kelas ngan member2 yg laen.


So, bleh jd rapat taim tu lahh . heee :)


Seriussssss best kawan ngan makcik nehh ==,










Tudiaaaaa. ni lagi sorang budak manja.


Theheee, tahap KRITIKAL gak.


Skali ngan suara2 dy manja ~


Merengek sediaa :P


Kecik ja budak nehh.
Mcm adik aku ja aku rasa bila duk ngan dy :P


Eyzaaaaaaaaaaaaaa !


Kawan lama bertemu di SMKPK. heee


Aku kenai dy masa darjah6 kat SKJ.


Then masok Form1, kelas skali, duk seblah2.
Keja duk mennn !


Masa form1 takleh blah noh kita eyza ? hahaha.


Penah silap pi masok toilet laki kat sekolah.


Patotla depa usha pelik jaa. haishh =="


Ni Intan. Intan anak cikgu Ramli.


Pak dy hensem. hehehh ==,
Intan ngan aku dulu minat Radja.


Nak Ian ngan Moldy.


Takleh blah toi. fanatik tahap dewa.


Dy ni laa duk cakap merapu ngan aku masa kat sekolah.


Tp pandai oooo.


Sampai Pinat the leader tulis kat biodata lam buku ;


" Don't be a **** anymore, i can't accept that.


Kalo tak, takmau dekat ngan ampa dah. Hehee"


Hahahahaa.Wekkk :p


Ohhhh ah moi chantekkkkk~


She's Izyan aka Yanyan !


Segak.


Penyanyi sekolah.


Peminat ramai.


Pandai
Perghhhhh. mcm perfect lahh ==,


Aku kenai dy dari form1 tp rapat since form3


Sbb kelas skali :)


Aku ngan yanyan penah tulis surat cinta kami dua kot.


Hahahaha, pelik2. saja syok2.


Spt biasa ;Pinat the leader menentang serta memangkah kami dua.


Sekiannnn :P


MEREKA IALAH MANUSIA YANG SENTIASA BERSAMA DENGAN VRG :


Aimy si budak kecik !


Memang kecik sangat3.


Adek aku tinggi lagi ! but she's cute.


Peminat sejati Korea.


Dy, JoJo, Pinat, Ida yg ajaq aku tgk Korea dulu.


Kami penah BAJET buat video clip Zen Me Ban cerita HanaKimi dulu.


Sbb masa tuh henset Aimy paling canggih sekali.


Kahkahhh lawak kottt buat vid clip!


Okayhh dy neh minah kalot terokkk kot.


P sana kalot p sini kalot.


Lintas jalan kalot.


Bawak keta kalot,


Tobat melayang kalo dy bawak keta. Hahaha.


She's nice.


Gambaq atas ni festaim aku tgk dy pakai baju ceni.


Hang chantek ! ^^


Mesti dy kata aku buang tebiat punya dgaq aku kata ceni.


Dy sajaaaaa~ haha



p/s : Walaupun tak semua member dalam ni macam dulu dah,


but we're still VaiRai Geng. hahaha.


Alhamdulillah setakat ni kami semua still berkawan baek lagi.


Selisih faham kadang2 tu standard la kan ?


I love you guys.


Hampa jantung hati aku. awwww ;D

No comments: