September 19, 2012

Pulun

Penatnyaaaaaaaaaaaaaa laa jugak (ada jugak noh ayat ni).


AKU RASA SERUPA BAJET STORY TELLER LA PULAK. OK DIAM.


Pepagi buta pi kelas rupa-rupanya Hafidz Hussein ni dia hilang mana ntah. Tunggu sampai 8.30 tak masuk, chiao pi makan, first time brekpes kat Kafe Cengkih. Wahahah nampak kejakunan disitu? Bertemankan roti arab (baru try) dan nescafe 'o' ais. Perghhhh. Saja nak habaq.

Lepastu kelas Zuwairi. Heh, tak sangka kali ni kelas dia aku boleh fokus. Siap catit notes lagi tau. Tapi dalam pada duk fokus tu pun sempat jugak laa tweetjack Fatin Atiqa,


"Dah tiga hari tak berak. Arghhh." HAHAHA.


Sebenarnya ingat nak drop kelas pukul 2 dan cari kelas pukul 12.30 sama macam depa, tapi .... lecturer Ecom aku hensem pulak dah. KAH KAH KAH. cancel niat nak drop. (padahal memang malas dah nak tengok benda alah add drop ni. ayat provokasi ja ni.)

Cuma tadi aku rasa aku bijak jugak la sebab bawa buku Awek Chuck Taylor tu sekali. Mengisi masa senggang laaaaaaa apalagi. Serius cerita ni best. Taktau la kenapa, mungkin sebab dia based on kisah sebenar kot.


Dah kat page 202.
Sebenarnya bukan apa, nak tau kesudahan cerita dan nak baca buku lain pulak. Baru beli haritu. Wkwkwk !

i) Kitab Terfaktab I
ii) Lelaki EksistenSial

(don't judge a book by its cover)


Sebenaqnya tujuan asal aku nak taip benda lain iaitu benda yang agak gloomy tapi tetiba tertaip benda lain. Jadi, aku tak boleh nak buat apa-apa.
Ini semua ... takdir .
HAHA.

No comments: