September 30, 2012

Nyap Nyapppp


Ni lah perasaan aku kalau line wifi serupa harom baq hang.
Nak tunggu bukak google ka portal ka fb twittiaq apa semua 'seploh taon' gak la.
Mouse aku pernah rosak dah sebab wifi yang terkemut-kemut ni.
Lepastu aku pinjam mouse kat bilik JKPS.
Hak hak. sapa suruh lembab sangat !

Dahla haritu tiga hari line wifi takdak kat uum sebab ada masalah pedia taktau. Bila dah ada, duk lembab serupa tu gak la.


Ok diam.


Hmph baidewey la kan, aku dah ngap ngap dah burger Samurai tu. Saja beli sebab nak try rasa dia camana, aku dah siap termimpi-mimpi makan burger samurai ni kot haritu kes orang duk sembang pasai tu ja. AHAHAHAHA. Tapi, biasaaaaaaaaaaaa ja pun rasa dia ! Macam burger hat duk ada dah jaaa. Ka lidah aku pelik ? -.-


*ni kan orang kata boleh makan sampai muntah balik ni*



Burger made by abg kedai depan kolej aku ni sedap lagi. Ngaaaaa. Lagipun aku tak selera sangat burger murger ni, tapi kalau nugget aku on ja! :p


Tapi harini serius kekenyangan tahap kronikal of narnia laaaa. aaaaaaaaa.
Alhamdulillah :D :D :D

.
.
.

Selamat tinggal September 2012.
Moga ketemu lagi tahun hadapan.