January 21, 2011

Syoknyaaa Sendiri .

Buat masa skang nehh ,
blog neh
PADAT sikit ngan luahan segala mak nenek yg ad lam HATI aku .
Sbb IA terpaksa diluahkan gakk ! arghh arghhh *meronta ronta !

Tapi luah sekadar luah jaa . takleh lebih2 .
satg ad gak hat kena taboh iaitu AKU .
Hahaha . luah luah gak tapi pakai akai gak .
Satgi
memalukan diri sendiri plak .
pa ntah peribahasa tuh ?
aku engat yg
TERPERCIK KE MUKA SENDIRI tuh jaa , hahahah . tepuk air kann ? :P
Dah INSAF dahh .
Buat blog dulu , bajet blog
PERIBADI laa .
Sorang2 aku ja leh baca . Tgk2 lupa private . hahaha . PADAN MUKA AKU !
Ada ORANGS baca .
Kesian NAMANAMA yang ada lam tuhh .
Aku tadak la malu sbb aku post .
tp takot sbb meMALUkan org yg aku mention nama lam tuh .
Terasa BERSALAH dan tersangatlah MALU . *tunduk muka dan mintak mahap .


Yg neh punya,
Lantak laa aku nak tules apa . bukan berjuta juta sgt org tgk .
tak hebat pon macam org laen punyaa :)
ohokohkokk ! okee dah . benti laa batok yg dibuat buat tuh !



WARNING KEPADA DIRI SENDIRI : Tolong jangan gatai tgn bukak byk kali sgt boleh dak ?


Hahaha . Tangan aku memang gatai sikit .
ada jaa galak nak bukak berulang kali . duhh =.="
Mesti dy engat aku neh
saikoo . haihhh . camna haa ? aku pon taktau .

Tolonglaa ! Tolonglaa ! Tolonglaa ! (merayu kat diri seniri)


Tapi taktau seypa takleh . dah takdir kot ? kahkahh .
hang duk merapu pa wehh . ptuihhh .
BERHENTILAH SUHAILI , BERHENTI !
Dan aku perlukan NUR AIMI SULAIMAN skang untuk bg NASEHAT PERCUMA kat aku :)


Sebenaqnya tadi aku dah ada idea nak tules paa . tp idea dah terbang melayang .
ilham dah mai baru aku tules balek .
so , better stop . n byebyee .







p/s : bodonya . sekian :)



No comments: