January 12, 2011

Tensen Laa Bengong !

Tobat aku tension malam nehh . hurmm .
Stadi pp ngan maths .
Pp tuh jd pa tatau tak masok lam palahotak aku .
Panaih nguhh .
Blurr macam TAIK g .
Satu haram aku baca jd susah nak ingat .

Nak kata aku makan semut ? err . TAK ENGAT laa plakk . ngahahaa .
Pg sampai nak dekat petang gak la TERSANGKOT ngan fb . budhuhh =.=
Petang petang cket baru start baca . mana laaa tak tensen ?
Last last terlelap gak aku kat katil tuhh .
*bajet baca jaa . puihh (ludah dengan seikhlas hati)

Malam baru start bwat maths .
Tu pon baru bwat cket , kuaq p amek sign felo dulu .
Pastuh p makan sat ngan roomies , baru balek bilik .


Duk lama sat , baru betoi2 pegang buku .
Tetiba tgk soalan , jd blurr . padahai seblom neh dh penah bwat dah .
Tanya laa org jap . tetiba .....



...terasa diri sangat budhuh dan budhuhh dan budhuhhh...




sbb tatau apa apa lagi padahai sok nak exam dah .
pp lagey arr . aku dah tinggai terus dah .
stadi balek arr lpas abeh jawab maths esok . go go chaiyoooook !




lusa --> ekonomi !
subjek yang aku dapat terok gyla babi masa ups last sem ! duhhh =.="
macamana nehh . cegu nak student dy dapat 80 markah untuk ekonomi ups .
mampu ka aku ?
ceguuuuuuu ! saya tak tauuu laa , tobatt !
aku nak dapat A . *cakap dengan penoh mengharap . tp ....



TAPI apa ?
taktau laa ! jangan tanya aku !
( jerit kat diri seniri = gyla)

No comments: