January 12, 2011

Tomorrow Is The Day

Esok last paper ! yahuuuuuu !
EKONOMI .
One of the killer paper FOR ME .
Tak stadi g nehh . duk p ngadap benda len dulu . ghhhhh .
Satg lahh .


(Flashback)
Tadi paper pp ngan maths .
Tatau laa nak kata .
Math soalan numbe 2 stuck dahh . hahah .
Yang len men hentam keromo ja wehh . =.="
Aku jd blur laa . sumpah !
Dahla 15 minit g nak habes jawab , puan salawati lalu seblah plak sambil duk senyum2 .
hahaha . errr *tak dapat berkata kata .


Tapi yang paling takleh blah nya teacher aidura laa .
HUAHUAHUA (gelak dulu baru ceta) .
Dy lalu seblah n stop kat meja aku .
Tgk IC aku . Dy gelakk . Hahah apa kahh ?
Then dy tgk alamat umah , JITRA .
Pastuh dy mai bisik kat aku ;
" holiday neh bleh kita keluaq skali nahh . "

Haha ada ada jaa tcer . takpa takpa .
dy dah leh hilangkan neves aku taim jawab maths uhh (==,") .
Waktu pp plak !
Dahla masok lambat . Lam DSK pulakk .
*malu malu . (gedik)

Jawab paa hentahnyaa . aku duk buhong supa tuh gak laa .
Hmm .

Aku tak pandai mana pon .
So ? REDHA AJA LA . (ayat bwat terok gyla babeng)

Esok esok esok punya ceta !
Balek ganu ! ikot aimieyy . ngeh2 .
Roomie yang len pon ikot gak . hehehhh *gelak ngada ngada
Tapi tapi ....
Aimiey , tuan punya umah yang kami nak p balek kul 2 .
Dy dapat bas dalam , kul 2 .
Aku , Amirr ngan Kak Ling dapat bas luaq .
Dahlaa bas luaq . Patu kui 8 malam lak tuh . hampeskrep toi arr . huhh !
Aii , takleh2 . Takleh cakap sai nehh .
Stg gua tingat kat dua ekoq c***** ***** .


Sekian .

**mengakhiri penulisan blog dengan perasaan yang berbunga bunga :)

No comments: