November 09, 2011

Ohhh Snappp





Tak tidur lagi...
Satgi nak keluaq dengan puak2 sembang keling..
Gedik lagi mengadap belog..
Baru siap 9 pages untuk subjek Kenegaraan Malaysia...
Mejar nak minimum 10 pages...
Fine Mejar..
Saya memang SUKA pun...
Idea memang BANYAK pun kan...
Tapi padan la dengan kerja last minute kan...
Padahai Jumaat ni dah nak balik sana pulak kan..
Rajin pulak Encik Zul nak berko-k kan hari esoknya.........


Study memang dak la kalau balik rumah..
Setan bergantungan..
Seriously..


Hal PTPTN tak settle lagi...
Semalam pun dah kena beletiaq..
Salah orang lain tapi tempias mai kat aku sama..
Tapi ada gunanya jugak leteran tu sebab aku dah alert dengan information...


Then, test belungguk pulak lepas cuti..
Mak Mah, Abg Zaim, Uncle Hafidz.. Abg Keri ada jugak ka test ?
SAYA TAK BACA SATU HABUK PUN.
Untungnya baca Sains Sosial sekerat ja time raya haji haritu..
Buat pala semangat pa taktau..
Tu pun semangat duk tak duk buka bab 3 teruih..
Pelik pelik..
Padahai bab 1 dengan 2 pun zero ja.. Fuuuuuuuuuu




Last2.. mak ketuk pintu kata ;




"Jom pi rumah Tam.. depa buat kenduri tahlil.. siap lekaih. "




OK. Memang tutup buku laaaaaaaaaaaa.






Aku memang pemalas..
Akulah anak mak bapak aku yang malas and such a fucking slow learner when it comes to EDUCATION..
Kesian mak bapak aku ............








GO FUCK YOURSELF LILY ('oo') ..

6 comments:

Honey Adele said...

haha.
sama lah kita.
"
Aku memang pemalas..
Akulah anak mak bapak aku yang malas and such a fucking slow learner when it comes to EDUCATION..
Kesian mak bapak aku ............"

thslly said...

Hahaha
Haniiiiiiiiiiii !
Tipuuuuu :P

aiman mania said...

uisshhh...malas ye??hehehe...
paksa diri jd rajin..^7^
keep it up,sis...

thslly said...

Hahaha.. Yaa.. malas kot..
Adehhh..
Btw, Thankss... :)

Bella Roast Almond said...

blik ni kta stdy bsma..don wory adikku lily..hehe

thslly said...

Ye kak Bella................. :(