February 17, 2012

Bersinema Di Rumah


Actually takda benda sebenarnya,
cuma nak meng-storimori-kan cerita-cerita
yang aku tenggok sepanjang bermaharajalela kat rumah selama beberapa hari ni kan.
Alahh , aku just tengok cerita lama ja.
Kehkehh .


Baby and I
serius kawan-kawan aku duk promote daripada dulu lagi kata cerita ni best.
dari kat matrik dulu lagi.
tapi aku takda nafsu nak tengok. haha -__-
cuma sekarang baru tergerak hati den ni haa nak tengok .

dan apa yang aku dapat daripada cerita ialah ...
NGAHAHAH SO SUWEEEEET !
Cerita pasal student laki bermasalah ni kena jaga baby
yang tetiba ditinggalkan kat dia masa dia tengah beli barang .
At the same time dibantu oleh sorang awek cute lagi bijaksana ni.

Lawak pun ada jugak , gelak sakan aku :p
masa aku tengok Jang Geun Suk (Janggut Busuk bak kata kawan aku, Pinat Shuib)
dalam You're Beautiful, menyampah gila kot ! Sebab aku suka jeremy . Theheeeeeee.
Tapi dalam movie ni dia nampak sangat sweet ngan baby &  awek tu. HAHA .



Body Jumper

Thai horror/comedy film .
Cerita ni dah lama dah . since aku kecik lagi tapi saja menghilangkan bosan.
Tengok laa balik . hahaha. tapi cerita ni serius loqlaq macam harekk gi .
tapi berdekah-dekah jugak laa aku tengok. huahua

cerita pasal hantu pop yang kebulurkan hati manusia .
so dia gunakan keseksian dia utk goda laki kat kolej tu semata-mata
nak makan hati mereka :D



Phobia 2

Haa yang ni tengok kat Astro Citra .
Tengok bersama-sama mak, adik dan kakak aku .
Cerita ni dia combine 5 cerita seram sekaligus .

Tapi ending dia pandai pulak pengarah ni letak scene lawak !
HAHAHA. seyes bodo gila tengok . macam nak bagi penyepak :P
Endingya cerita yang tajuk 'IN THE END' tu .



Rasuk

Wahhh, cerita ni best jugak laa. sebab hantu dia menjadi 
i likeeeeee . hehewhee .
tapi yang aku geramnya pakcik tu kenapa tak bercakap daripada mula-mula
sedangkan lastly dia boleh cakap ja ?
aku tak paham laa.
atau aku ada terlepas mana-mana scene yang bagitau
kenapa dia tak bercakap selama ni ?
-____________-

tapi fouziah gous sangat cantik yewwww .
rambut dia macam iklan rejoice : "guna jari pun boleeeee"


Sesuatu Yang Tertinggal

Hahh, cerita dia menarik jugak .
Hantu dia pun macam setai-habaq-hang jugak lahh .
Tapi aku tak paham ending dia. serius .
Hahahahaha . Aku rasa macam tergantung pun ada .
Kaa memang depa nak buat TINGGAL TANDA TANYA ?
Tapi apapun aku suka tengok Sara Ali berlakon .


Bujang Terlajak

Huagh huaghhh . Gelak dulu .
Okeeee. cerita ni besssssssssssssssttttt .
Cuma takut jugak kalau ada yang bangkitkan isu sensitif lak.
Kan depa menipu jadi pekak, bisu & buta .
Permulaan dia laa macam kureng sikit  .
Sebab macam tiru P.Ramlee punya cerita.
Macam takdak idea lain pulak . Huuu .
Tapi kalau ikutkan sepenuhnya cerita memang lawak ahh.
HAHAHAA .. likeee likeeee ...

Oke sekian .
Esok dah nak balik u .
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
(sedihla kononnya kan, tapi sebenaqnya tak sedap hati)


Babaiiiii
(^____^)
\

No comments: