September 21, 2011

Ku Ingin Terbang Tinggi Di Awan

A s s a l a m u a l a i k u m  CIKGU !
Hehehee.
Lama gila babai ah tak mencurahkan idea yang bernas lagi suci murni kat sini.
Rindunyaaaaa. weeeeee ( ngada ngada)



Fuhh taktau nak start macamana kan.
Yang aku tau masa orentasi masuk UUM ni agak best la.
Tapi yg tak bestnya tak menyempat nak buat hapa kejadah pon,
Eeeee i benci tiauu. kihkihh.
Standed orentasi laa kan.
Aku pulak tak bawak laptop masa tu , cangak bulu la bosan tahap anak ayam wehh ! Grrrr
Rasa macam nak makan orang ja. Hmmph !



Dapat kolej Yayasan Albukhary !
Tingkat 5 tu weh. Di puncak alam jugekk.
Tapi pastu dah dapat tukar bawah sekali.
Kalau tak, dapat dengan budak lain. dah mintak2 tukar dapat la duk dengan member lama, Bella.
MUAHAHA mari gelak setan !
Tapi best la jugak duk sini. Kawan2 pun boleh tahan.
Yang tak bestnya bila kuliah bertukar jauh2. hmmmm
Nak kena pi lambat ja kelas. tak sukaaa :-/



Haaaa ada sesapa UUM yang sama tak dengan aku ?
Hahaha mampos nak ada -.-




Okayh cita2 kat sini tak mau ada pakwe lagi. boleh dak? hehehe.
Ada yg aku tengok awal lagi kenal dah bekepit tak mau mau.
Ka aku yg pelik ? HAHA
Baru seminggu orentasi ja pun.
Macamana boleh bercinta cepat sangat eh ? hermmm konpius2.





Aiii aku tengah bara ni gambar lembab pulak nak boleh upload pon.
Kalah tok siput !
Haihhh. Dahla game fb pun kena block ja. boooosan . 
Lain taon ah aku upload. hmmmm. BYE !

No comments: