September 05, 2011

Nervousa Stupido Systemos

Layan lagu atas sambil baca2. #punboleh




Wuwuwuuuu :-/
Memang tarikh keramat lahhh !
7 September 2011.
Dahla my favourite number pulak kan.


Aku bakal menghampiri alam  tak-selalu-dengan internet dah lepas nih.
Laptop tak dak lagi walaupun sana ada wifi.
Harap yang ni pun dah cacat serupa apa lagi dah.
Blog dan semua terbengkalai laa nanti  .. perhaps .
Dah la duk cuak nih . Walaupun aku dapat dekat ja. tapi ....
Arghhhh -___________-






Dahla ramai pulak budak KMP kat situ .  hadoiii .
Dan dan dan dan , eeeee meluat laaaaa nak mulakan perkawanan
( euwww ayat apa nih ) yang baru .
Aku suka kawan2 baru. tapi ...... nak memulakan tu. Nak kena cari lagi. Kalau orang tu respon dy ok, ok la. Ni kalau dah cakap, tp dy pun diam2 ubi ja.
Aaishhh .. tak boleh jadi nih.
Satgi aku pulak yang TERDIAM.






Harap tak jumpa yang jenis backstabber la dan pendiam tak mau sembang dengan orang LANGSUNG.
Dan mintak2 yang rajen belajar supaya boleh ajak aku belajar sekali.
( background The Lazy Song )


Dan yg tak lupa agama so that boleh la bawak aku ke jalan yg benar jugak.
Mana tau terpesong pulak.
Wahh amit amit ( cakap Indon plak -.-' )







Sebelum tu, apa kata layan game dulu. ngehh.
Duk tak duk sit no sit ja ketagih game.
Duk layan The Sims Social.
sementara duk rumah bolehla. nanti sana memang 'ADA' laa masa nak main kan -.-'






Memang dy akan keluar macam ni ka ?


.
.
.
.




p/s : rindu kawan-kawan. Baibai semua :'(


4 comments:

FarizaAzyan said...

Lepas nih dah tak boleh main Sims dah Aishh

Goodluck Ditempat baru nanty Kak Lily Hehe ;)

Liyana Aziz said...

don't expect too much and beware of those fishy thingy..

all the best!

Lily Suhaili said...

@Azy, tu laaaa. sobsss :(
Same goes to you budak kecik ! Heee <3

Lily Suhaili said...

@Liyana Aziz, Heee. oraitt :)
thanks babe ! ^^