October 26, 2012

DariNYA Kita Datang, KepadaNYA Juga Kita Kembali

Takda apa yang boleh aku cakap sekarang melainkan rasa terkilan sebab tak sempat jumpa sebelum tiba waktunya. Mama kawan aku (salah sorang geng VAIRAI), Noriza, baru saja pulang ke rahmatullah petang tadi (25 Oktober 2012).

Meninggal masa nak sambut raya Aidiladha. Ya ALLAH.... kalau aku ni Eyza taktau laa apa jadi kat aku. Dah la dia rapat dengan mama dia. Hmm. Ni pun aku tau daripada Nunu dalam pukul 9 malam tadi, meninggal sebab apa tu tak sure la sebab Eyza tak bagitau tapi aku rasa mungkin sebab sakit. Serius terkilan n sedih. Lama dah aku tak jumpa Eyza and family dia. Tak sempat :'( plus cuti pulak kadang tak sama. Arwah mama dia baik sangat dan kuat. sebab apa aku kata kuat? Sebab mama dia cancer survivor :'(

Sedangkan masa sekolah dulu selalu jumpa., selalu lepak sesama, dia rajin mai rumah aku dengan Hannan. Bila nak balik, mama dia mai ambik. Last aku jumpa mama dia pun aku tak ingat dah bila, sebab lama sangat tak jumpa. Masa raya dulu kot dengan vairai yang lain? Ahhh, dulu tu pun aku tak pasti dulu yang tahun bila. 2011? Not sure..... 

Ingat nak pi tengok tapi Nunu kata Eyza habaq tak simpan kat sini. Jojo plak ada kat KL. Aku sedih. Dulu masa mama Jojo meninggal pun aku tak sempat tengok gak. Masa tu zaman aku duk kat teknik pendang. Haihh, masa tu serius aku sedih gilaaaaa n rasa aku ni kawan yang tak berguna. Tobat tak muhung aih  ==' naseb baik Cik Fighuzzzzzz Nabila ada duk pujuk aku.

Entri SELAMAT HARI IBU yang Eyza post dulu ni memang sedih la..... be strong, girl.
Ni dia. baca la ;


Al-Fatihah
Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.
Amin..