October 30, 2012

October 30, 1957

Dimulakan dengan senyuman lebaq (^______________________^)


Ooh harini nak menaip pasal special event which is ;


My MOM's birthday ! :p

ALLAH selamatkan kamu !
ALLAH selamatkan kamu !
ALLAH selamatkan Shamsukinah Saad !
ALLAH selamatkan kamu ~


HAHAHA aku terasa macam menyanyi lak padahal menaip ja.




Happy 55th birthday Mama. May ALLAH bless you always, murahkan rezeki, dan diberi nikmat kesihatan :D

Peaceee (^____^)v

You're the best mom in the world (hehe semua akan cakap macamni punya). Walaupun masa dulu mama garang gila (-___-) tapi garang dia bersebab dan bila dah veteran ni garang dia dah berkurang dah. He he he. Tu yang aku sukaaaaaa :p . Sebab kalau dia garang aku takot laaaa. Huk huk. Tapi kat sekolah pun aku dapat rasakan dia seorang cikgu yg garang (-____-)


Antara ayat garang dia ;


"Ni, pi kira semayang apa dulu !"
(kalau asyik duk leka tengok tv or duduk depan laptop)

"Satgi kalau mama hempuk laptop tu apa pun tak dapat kot."
(Kalau asyik online tak berenti)

"Hampa dah besaq nanti, kawen, hampa pi pindah tang lain. Tak payah duk sini dah." (ayat merajuk -__-)

"Ni, kalau nak tempat luaih, pi tidoq tang padang bola."
(Hahhahahahahaha)

"Jaga tingkahlaku sikit. Satgi depan orang pun duk buat kelaku macamtu. Dah duk terbiasa.."
(K mama, K.)

"Toksah duk gelak kuk kik kuk kik serupa pontianak aih malam-malam camni."
(-_____-)



(ni side garang la. kalau side gila-gila dia emmph aku rasa tobat orang tak caya...kot? haha)



TAPI



Bila dia dah start buat ayat nak bagi anak dia tacing susah la. Susah bukan sebab apa, sebab mula laa nak rasa bersalah. Mueheheeee. Contoh time dia mintak tolong urut kaki ka picit kepala dia ka dan lain-lain, pastu anak-anak dia duk buat pala ketegaq, satgi dia bawak keluaq ayat ni ;



"Nanti kalau mama mati, bukan boleh nak pegang atau tolong macamni dah...."



Erghhhhhhh.
Ok aku benci ayat tu walaupun ayat tu memang kenyataan pun (T___T)

.
.
.

Ohh dan baru tadi lepas dia dah boring tengok tv nak masuk tidoq, aku duk mengadap kerja sat, then wish dia "Happy birthday !" sambil nyanyi-nyanyi sikit. Hahah !


Yang takleh blahnya dia kata : "pukui 9.30 pagi esok baru lahir.. tengok kat sijil beranak dah semalam. (semalam dia duk key in data untuk pencen nanti)" .. Pastu dia warning aku jangan duk hingaq sangat tengah-tengah malam ni. Errrr.................




......................... ......................


*banjir ayaq mata*



Hahahahahahahaaa. Itu sahaja. Kbye.
(Mama, i'm sorry for my bad attitude but I really hope that i  can make you proud of me someday..)

:D :P