October 30, 2012

There's An ASS in ASSignment


Ohhhhhhhhhhhhhh seriously weh ?




Cuti tapi assignment berlungguk ! Orang kata inilah kehidupan pelajar unibesiti. Tapi .... duhhhh, holiday is still a holiday ! Lalalalaaaa :p

Cuti memang laa macam cuti tapi kehadiran assignment ni membuatkan kepala aku semak betei la. Aku kalau ikutkan nak goyang kaki ja takmau buat lagi, tapi bila pikiaq balik, elok gak aku buat lani kalau tak nanti balik sana double triple serabut lagi kepala hotak aku ni. Plus, apa guna aku bawak balik buk..... ehh cop cop ! Bawak balik?

Aku mana bawak balik apa pun hik hik. sebab semua ada dalam laptop ja. Blerghh. Dia kalau kerja kena guna laptop ni jadi payah balik kes ada internet ja la. Internet kat rumah heaven pulak. Hahaha ! Buka laptop, pastu buka microsoft word nak taip taip laa konon. Lastly buat apa? ONLINE t(-___-)

Padahai kalau on facebook bukan duk buat menatang pa pon ! Duk like dengan duk stalk ..... ja. he he :p On twitter lagi laaaa ! Duk merepek meqaban kot tu. Tu tak kira duk tengok gameshow Korea lagi. Kejadahnyaa pun.

Nasib baik ada Bella yang duk peringat setiap hari kerja-kerja ni. Kadang sampai naik meluat aku tengok! HAHAHAAHAHAHAH. Tapi aku masih bersyukur ada yang duk peringat. Kalau dia pun duk buat perangai camni, memang hampeskrep la group assignment tu jadinya.

Dah laa banyak keja weh. Rasa macam nak nangeh ja tengok. Waaaaaa. Naik cuti ada midterm test lak. Kepala ayam. Ok, ni semua salah aku yang leka dengan benda-benda lagha *undur ke belakang slow slow dan berlalu pergi*


Human Communication ada group and individual assignment.
Intercultural Communication pun sama.
Media and Society pun sama ! (haaa, tengok tengokkk. dah mula naik tanda seru dah ni)
Aplikasi Komputer a.k.a STID kena buat Microsoft Excel ! Harommmmmm tak reti weh. Buta IT. Online ja pandai. Kah kah kah.
Bahasa Melayu Pengurusan ni lagi hampehhhhhhhhhhh. macam tak wujud ja. HAHAHA
Statistic? Mind map dah hantaq ! Okayyyyyyyy now what? Ready for midterm test.






Blup bluup blupppp







Bunyi apa tu?

Bunyi aku lemas dalam lautan assignment !