June 02, 2012

#227


31st of May 2012
Keluar lepak dengan my coursemates ; Fatin Atiqa n Darwani but without Bella sebab dia ada hal pulak kena pi Selangor. Kena discuss pasal Baksis bulan Julai ni. Takpa Bella, next time lah kalau ada rezeki and banyak fulusss. Hahaha.

11 pagi dah gerak dah. Quite fun lah. Lama dah kot aku tak keluar sekali dengan member ni. Hahaha, gilaaa duduk dalam hutan Sintok ni macam dalam gua ja aku rasa, haih. So, dah dapat peluang, apa lagi kan? Plus tengah ada duit ni, kira oke lah. Kami keluar Alor Star ja pun, kat mana lagi kan? Blergh -..-


Fatin dan Wani

.
.
.

Plan macam hagham ja. Sebab boleh tengah ondaway tu still taktau arah tuju kemana. Cakap ja nak pi Alor Star tapi masih duk blur blur unta ja semua. Yang Wani tak habis-habis dengan signboard Kuala Lumpur  dengan Fatin, nak tengok sawah padi lah. Hahaha.

Ingat nak pi Alor Star Mall, tapi tak ingat jalan lah pulak. Aku ni nama ja duduk Kedah tapi ke-hampeh-an tu ada lah sikit kan. Puiii, jangan nak kutuk aku sangat lah (cakap depan cermin). Then at last decide pi Pacific ja dulu, melahap McD jap. Hehehe, tapi taik ayam jugak la sebab aku bab-bab order kat tempat macamni lemah sikit. Order ice cream sundae choc satu. Dan aku nak maksudkan Nugget large sahaja. Then tetiba datang set Nugget, Fries, Coke versi LARGE. Pfffft, banyak gilaaaaaaa. Padahal aku nak nugget ja kot, haihh. Ntah aku cakap macamana ntah. Dah la ayam spicy takda pulak kan masa tu, sedih weh.

K, dah jangan nak taip banyak sangat. Gian la tu kan lama tak menaip?
Hem hem, ada lah sikit. Heh





Ni aku tanya, kenapa muka Wani macam nak marah aku ja. Hahaha mengong.

.
.
.

Shopping, pusing-pusing laa sat dalam Pacific tu. Rambang mata dah plus blur taktau nak pilih baju mana. Tu yang aku paling menyampah seumur hidup aku. Yang cantik opkos lah mahal plus ada sale pun 20% ja. Heh, banyak la duit aku nak beli. Aku cari yang 50% discount. Bhahahaha. Sebab tu dapat satu ja, Huh.

Dah lama sikit, blah dari Pacific then singgah City Plaza jap. Wani nak survey handphone. Singgah jap ja, sambil Fatin duk beramah mesra dengan tokey kedai henfon tu. Wani pulang dengan handphone baru :')

Lepas tu gerak pi Alor Star Mall. Gigih gilaaa cari, lagipun dah mintak peta "lukisan tangan" tokey kedai henfon tadi tu dah macam mana nak pi AS Mall dari arah City Plaza. Muahahahah.  Sesat jugak lah, terlajak sikit sampai Kuala Kedah. Lawak jugak pikiaq balik. haihh. tanya orang nu, tanya orang ni. Ok, dah jumpa akhirnya.




Pi sana, rambang mata buat kali kedua, heh. benci.
Ni bahagian baju lelaki, aku cakap kat Fatin aku nak pakai baju laki jugak. nak beli jugak. Dia tarik tangan aku pi jauh-jauh. Hahahahahaha.



Yuansu "babi" ?



Malam singgah Jo Cendol Pulut jap.





Terima kasih kamu berdua :)

No comments: