June 10, 2012

#234

Whoaaaaaaa, me iz happy !


Done first payyyper. Baru first paper kot, duk buat syok boleh hang ni. Orang lain dah lepas dua tiga paper dah. Heh, lambat ! Tadi paper Pengantar Teknologi Komunikasi. Syok jugak jawab soalan tu tadi walaupun pening-pening unta tu ada sikit laa yang menyinggah kan. Aku puas sebab aku study benda tu mungkin. Mungkinlah. Tapi hampeh gak pun, study pun ada ja yang tetiba aku jammed dan lastly hantam saja lah labu.


Bahagian obejktif mula-mula quite oke laa. Tau dak sebab apa? Sebab tu soalan Madam Yussalita bagi kuiz harituuuu. Miahahahaha ! So, otak aku ada laa ingat sikit-sikit. Tapi .. ku sangka kan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari rembang panaih litlit orang utagha kata. Keh keh. Soalan 1-10 laa lebih kurang, aku macam, ermm hehehehe seronoknya jawab. Aku tau jawapan ni, yes yes yess !


Lepaih pada soalan senang-hingga-aku-jawab-dengan-jayanya tu, neahhhh, dia mai dah, dia mai dahhhhh soalan putaq belit atas bawah kiri kanan tepi depan belakang. Padahal kalau baca memang laa boleh ingat benda tu, tapi masalahnya yang kebanyakan soalan objektif belakang tu chapter yang aku tak berapa nak fokus sangat. Tentang Data Communication lah apa lah.


Aku oke lagi kalau soalan tu bagi pilihan jawapan A B C D tu. Ni yang belakang tu semua kena jawab ;


A. Betul
B. Salah


Aku baca semua soalan nampak macam betul ja, hampeskrep gilaaa. Hahaha, padahal kalau ikutkan soalan tu trick banyak. Nampak ja macam betul tapi sebenaqnya? Lu pikirlah sendiri. Aku pun macam biasa, ikut naluri hatiku .. hatimu.. menjadi satu cinta. Eh ehh ternyanyi pulak. Ahakss awww *tepuk tepuk bahu gaya nyah*


Tetiba bahagian seterusnya keluar soalan kena lukis model komunikasi Shannon, tak baca laa pulak yang tu. Then aku pun menipu la dengan melukis apa yang aku suka sambil terkenang-kenang kembali empat elemen utama komunikasi SMCR <--- bajet teringat kat Hafidz Hussein -..-


Actually aku admit laa memang aku ni buta IT sikit. Harap ja main benda alah sosial sial sial networking ni tapi habuk pun tarak. Bila keluar soalan pasal CPU, system unit, RAM memory jadah tu aku pun, errr... nak jawab apa ni?



Apa ?

Apaaaaaaaaaaaa ?



Then selak kat bahagian objektif mana tau aku boleh curi jawapan kat situ masukkan dalam soalan struktur yang tanya pasal benda alah tu. Keh keh. Dahtuuu yang aku ingat tak keluaq pulak, yang aku tak berapa nak ingat tu yang keluaq. Always like that..


Apa apa pun masih ada empat subjek menanti -..-



Asas Keusahawanan
Management
Pengantar Komunikasi Organisasi
Titas







Till then <-- cakap sorang-sorang rupanya aku dalam belog ni. Kahkahh


No comments: