June 22, 2012

Kesudahan Cerita

Hihihi.





Ehh apa gelak gelak ni?






Hikhikhikk.





Eh makin gedik pulak cara gelaknya.









Walaaawehhhhhhhh, last payyperr last payperrr. wahahahaa. seronok gila la doldol sebab tamatlah sudah riwayat final exam aku. yahuuuu ! derr, sementara tunggu nak habis tu pun , Ya Allah, lamaaaa sangat rasa walaupun gap dalam 5 hari ja pun. Sepanjang 5 hari tu jugak laa boleh duk buat bodo tak baca buku langsung. bangang dak bangang dakkk? aaaaaaaaaaaa. ok. jangan kata aku bangang. waaaa :'(


Wehhh, sehari sebelum exam baru tehegeh-hegeh cari buku. urghh, taktau la. aku memang jenis macamtu. sobsobss. boleh pulak bantai main game n online dua puluh empat ratus lapan jam. tsk tskk. Kali ni paper Tamadun Islam dan Tamadun Asia or also known as Titas. amboiii. kelassss kau maria. Subjek ni aku sukaaaaa bila setiap kali kelas, ustazah tu pun best, hehehe. tapi tapi tapiii disebabkan student dia yang pemalas tahap hyperbola ni, memang padahnya kat aku la. Asalkan aku bukak buku baca ja tamadun-tamadun yang ada tu, whhhooooaaaaaaaaa, tobat menguap tak sangga. pastu .... pastu buat apa lagi, lena laa woi !


Lena punya syiok baq hang. bella masih teruskan membaca lagi. bila aku terjaga, aku cover lah konon-kononnya aku tak tidoq pun. tengah menghafal la konon. kakakakkaaaaa yu ba lak sung guh aih. Terjaga ja pi cari roti, lapaq woi. sedap pulak tu. sedap woi . woi woiii :'(


Masa jawab exam tadi kan kan... aku kan kan... meluat la kan kan.. waaaaaaaa, aku disaiko dan tersaiko oleh mereka yang mempunyai otak brilliant milliant trilliant sehingga mampu membelahkan diri mereka awal sejam setengah dari dewan exam. Waddafishhh ? Awai gilaaa weh, masa tu aku tengah terkemut-kemut duk jawab soalan struktur. Tu pun bagi jawapan muhung. Aishhh, sorang sorang keluaq memang bebai laa palaotak aku ni tengok, wahahahaa. Line sebelah kiri n depan aku mostly dah kosong dah seat. Ahhh aku pun takleh jadi ni, jawab jawab dan jawab dan kemudian selak balik bahagian objektif. Ok, donee !


Keluaq dewan, wuwuuu, sejuk sejukkk. tak tahan gue.



Maka tamatlah semester dua ku di UUM.



Itulah kesudahan cerita hidupku dalam dewan peperiksaan yang indah permai sejati suci dalam debu tu.


Menarik kan ?



Kohkohkohhokhhk
*gelak tecekik bijik durian*


No comments: