August 26, 2011

30 Days Blog Challenge : Day 10 + Eid Short Film

Day 10 : A photo of your favourite place to eat .


Psstt : kak aku duk dengaq lagu raya kot. ni yang aku eksaited nih. yahooo !


( sambung balik cerita )


Ohh well well well.
Aku ni mana mana tempat ja berkaitan makanan aku tak kesah pun .
Janji tempat tu makanan dy sedap, bersih, servis bagus .
Perghh memang aku suka lah . aummm !
Tambah lagi kalau tengok kedai tu ramai orrang means mesti sedap kan makanan depa?.
Aku tak kesah . janji perut aku kenyang .
Well, i dont like food. But i LOVE it . kihkihh


Kalau mak aku dy memang cerewet .
Satgi kalau nampak kedai tu gelap ja, mula la dy malas.
Kang banyak nyamuk lah apa lah. waaaaaaaaaa.
Yang tu ja la kecerewetan dy .
Dont let your life go fussy mussy , uuuu .



Okayh ni bajet macam dapat breakfast set voucher la kat hotel kan. suka sukaa. tapi malas bangun kalau ayah aku ajak pi. aaaaaaa.



Takpon makan western food kan ? Hehehe. Parap pa pa pa. I'm lovin it.



Restoran yang ala ala eksklusif gitteww .


Restoran mamak yang ni ? #punboleh
( Ni yang duk tak duk lapaq roti canai ni =.= )


Tapi aku suka lagi yang nih ! Hehehewww .



Kedai biasa2 kalau makanan sedap, rembat ja laa. cangak apa lagi :DD
.
.
.

Tapi paling best kalau makan kat sini .......


Makan kenduri laa ! free pon free. wahahaha . layannnn ~



Jom layan video depa ni sat . Aku promot lam blog pulak dah. Hahaha. this is their first attempt in making short film. So, biasalah kan if ada yang tak kena kat mana2 pun kan.
( Aku mmg nak tergelak gilababi la tengok Am ngan Chelat berlakon. adoooi. Ni pun aku tengah tergelak sorang2 ni okeh :P )

( *Am = si pembonceng moto yg tercedera & Chelat = samseng baju hijau ).
Apa pun , good job Yeop !

.
.
.

And terjumpa this song jugak ..



I stalk your profile when i miss you. Tengok semua gambar you tanpa jemu.
HAHAHA. boleh pulak lagu macamni noh.

Zasssssssss ~


6 comments:

aqmalazmi said...

makan nasi jew la c(:
selamat hari raya :D

thslly said...

Hahaha
sudah semestinya tu ;P
thanks !
selamat hari raya jugak :D

the alyafiqah ! said...

cacat ah depa! hahah sumpah lawak kowt.
artie doeee. hahahha

thslly said...

@Alyaa, sajaa pun. ok la tu kan 1st time. tp hg tengok, cerita serius tapi aku nk tergelak. lawakkk.HAHAAHA

ainaakz said...

panjang sgt. maleh nk tgk. satg singgah balik if nk tgk :D

thslly said...

@Ainaa kz , hahahaha takpa2. tengok sekerat2. Ngaaaa~ :P