August 21, 2011

Mai Aku Nak Cerita

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAH !
( tudiaa mukadimah gelak macam nak tercabut usus )


Gila lawak habaq hang tengok Hitz Tv K-Pop Talent nih .
Serupa macam time aku tengok video Cinta 24:7 tu.
Yang lakinya duk bajet Super Junior pulak...
Yang perempuannya duk terjerit-jerit.
Nak pegang2 tangan  retisss tu lah kononnya kan ? =.="
Adooooi.
Serius pagi aku ceria dengan adanya klip video tu. bhahaha.




Yg K-Pop Hitz Talent ni ....
Memang laa kan ada usaha tu . tapi yang group lelaki aku tengok tadi nih.
Mak aiii punya liuk lentok badan . kalah aku. huhh . ego gua tercabar oke ? HAHA. puihh.
Group Melayu kot.
Dahtu pilih pulak lagu group K-Pop pompuan untuk menari . ishhh !
Sabaq ja laaa.
Ada yang sorang tu macam ....
........... ehh aku dah ada unsur2 mengutuk tahap kritikal dahni . sekiann.

.
.
.
.


Kelmarin keluaq dengan geng Payazen.
Perghhh dah lama aku tunggu saat-saat depa balik rumah dan bawak aku keluaq.
Almaklumlah lesen tak habis lagi.
Drebar kereta ( JoJo ) ajak keluaq pi 'shooting' iklan Ramadhan pulak.
Asaimen yang dy kena submit minggu depan kot.
Mana boleh blah. Lawak okeh .
Duk buat pala berlakon nak beli ayaq Yeos untuk bukak puasa.
Dengan Mak Ti dan Fatin .
Sorang lagi pelakon tambahan , jadi orang lalu lalang , Ida . hahahah.




Plus drebar kereta nak beli baju raya.
Pilih kemain lama makcik ni. hahaha .
Tengok2 aku yg dapat dulu.
Padahal aku pi tu nak survey ja dulu. dahtu aku pulak yg beli awal pada dy.
Ishh la JoJo toekk :P
Cari yang dy saja dah sampai berjam2.
Naseb laa jumpa jugak. kalau tak ..............
aku sepak hang JoJo weh . HAHA.


Jalan punya jalan .
Pusing punya pusing ( macam laa besaq sangat Jitra Mall tu)
Terjumpa someone ! wahwahh !
Memang niat dihati nak jumpa kot.
Dari semalam rasa nak mesej bagitau kata nak jumpa.
Jodoh pulak kan Tuhan bagi terserempak duk tak duk masa tengah jalan.


Aku dengan muka terkejut beruk yang buruk benoo tu pun menyapa ,


" Ehh ampaaaaaaaaaaa ! Jumpa jugak kat sini . "
( beserta gaya teruja tak hengat dah . heee ^^ )




Inilah beliau . itu dia gadis bertudung merah.
Hatiku tergoda tergugat ~

.
.
.

Okayh ini gambaq selebihnya yang sikit saja :)




oops candid .



( Duk tunggu Ida upload gambaq laa. Tengah cewi edit blog letteww, wahahah )


Lepas habis beli dan kami pon membelah ke rumah JoJo untuk 'shooting' yang terakhir. Lagi hampeh kot.
Aku tak habis2 nak gelak ja. haisss =.='
Tolonglaa paham . lawak duk ngan puak2 ni.
Dah penat2 semua rehat sat.
Dan petang sikit tu pi bazar dekat situ.
Haram tak beli papon. tgk orang beli ja,
Duit dah habis. tinggai 2 hengget berapa kupang ja. heeeee.


LEPASTU balik rumah masing-masing.
Sesungguhnya aku bahagia harini.

.
..
...

Dan tak lupa jugak ....
I wanna wish happy birthday kepada abang kandung aku , Mohd Suhail.
Dengan ucapan semoga menjadi lebih matang dalam segala segi.
Semoga mendapat jodoh yang terbaik ..
Dan semoga dapat membahagiakan hati family yang kadang2 agak rapuh ini.
Huhu ................

( malas nak letak gambaq. aku takut. HAHA )




Tapi yang ni aku berani letak gambaq. Kihkihh. sori lerrr.




And also to my *tetttt ( pulonness )

Happy Birthday to you, A.W ...
Semoga makin hensem ..
Semoga lebih matang jugak daripada dulu2 yang hingusan ..........
Dah doploh taon dah kot.
Belajaq rajin2 noh ... hermm......
Sori if ada salah apa2 .. memang ada pun ...
Selamat hari raya .. ( tetiba. haha )

Dan semoga mendapat jodoh yang terbaik .... ;)




p/s : jam menunjukkan pukul 4.15 pagi. mampoih ngantok aku 3jam esok kelas teori kereta tu. arghh


No comments: