August 16, 2011

Khas Untuk Bacaan Kanak-Kanak Ribena Sahaja.

Di hari mulia ini , ku susun sepuluh jari
Ku kini telah kembali padamu yang menanti !
Ohh selamat hari raya ~


( Tetiba lagu raya. Ntah betul ntah dak lirik. Hee )


Sebenaqnya nak nyanyi lagu Happy Birthday kat seorang makhluk Tuhan paling Ribena ni.

Saengil chuka hamnida ~
Saengil chuka hamnida ~


( Aku tau hang minat SuJu, sebab tu aku nyanyi dlm bahasa Korea tapi suku ja laa. Tak reti )


Happy Birthday to :


Nurul Farah Che Md Heir !


Beliau seorang kawan aku berjantina perempuan ( dahtuu ) .
Berumur 19 tahun berpewatakan riang ria
dan sangatlah terlebih hyperactive ya'amat sangat.
Hanya Tuhan saja yang tau betapa aktifnya beliau kalah kanak2 woi !
Adik aku pun tak hyperactive macam hang tau dak !


Ni baru dy. Aku tak jumpa depan2 lagi kembaq seiras dy, Nadia.
According to Pa'ah , adik dy lagi hyperactive daripada dy, So .... aku hanya mampu berzikir dalam hati sajaa. Hahaha.

.
.
.


Weh , aku serius rindu gila dekat hang . Hmmmm.
Aku taktau la nak habaq camana .
Sedih ni tau dak. ( pulon gila padahai duk Kedah jugak )
Hidup aku ceria kat KMP dengan adanya hang, yumni and roomate aku ja laa.
Hang tau kan aku lemah sikit kat situ :(

*sambil background music Sampai Syurga part chorus .





Ni masa hang tacing pasai apa benda ntah .




Aku ingat first aku kenai hang. Masa tu kena buat presentation untuk subjek agama laa .
Hang masa tu rapat dengan Zeyra kot.
Petang tu ada discussion.






Aku tetiba boleh buat gila dengan hang.
Hang pun memang telahhh arr. gila terok lagi pada aku. huahuaa.
Aku ngadu kat hang aku lapaq nasik lemak.
Pastu hang ajak pi beli kat Mini Mart  dan lepas beli aku pun melahap kat meja tu jugak.
Ohh semuanya start dengan Nasi Lemak sampai la membawa kepada The Three Stooges.




Aku , hang dengan Yumni dapat gelaran tu daripada Dato' K kita.
Asai apa2 ja mesti kita tiga orang kan. Heeeee.
Konon tak boleh berpisah langsung,
Sampai hang dengan Yumni nak pi toilet pun Dato K boleh tanya lagi aku takmau ikot sekali ka.
Macam pa gi weyh. HAHA.






Syoknyaa time main aci ligan kat padang tutoran A.
Lari2 naik bukit . Aku naik slow2, hang dengan Yumni naik laju sebab takot jatuh.
Lepaih tu cangak pa gi. Masuk bakeri dengan Mini Mart la jawabnya.




Duk mogok takmau pi Kafe A sebab krisis dengan abang perongoih kafe tu.
Fobia dengan laksam Puan Hanitah disebabkan nak guna garfu kat Kafe A. bengong ja.




Main ranking dalam kuliah.
Pi library memang tak jadi keja la.
Dalam kelas pun sama. Duk rakam video.
Boleh duk buat sesi lakonan dan kelas vokal noh. Tambah2 time akaun. Ishhhh. sakai nguh.




Lagu meningkatkan teknik vokal  : Lagu Negeri Perlis dan lagu Sang Ulat Bulu.






Ni masa aku usik benda tacing dengan hang sampai hang ...... omg
( sempat lagi aku snap kan ) :P




Duk perang psikologi dengan Cikgu Amran yang nak pisahkan kita dua.
Sedih gila baq hang. wahahaha sentap hati mak nak. Grrr




Terkenal dengan Stick Note yang sama ada utk buat nota atau buat 'nota' lain.
Lepas tu pi unit Pengurusan Perniagaan,
Dato K kerja pangkah hang ja sambil back up aku dengan Yumni.
Hang duk merapu ngan lecturer PP yang lain.
Main teka teki . Anda memang mesra alam ya Pa'ah :)




DAN BANYAK LAGI .
arghhhhh. sudah la tu yea.
kang banyak2 kembang pulak kau. Eeee tak sukew doee ( hg kan suka cakap KL. duk SP ja kot. buuuu ) :P








Dengan hang memang aku boleh jadi budak2 pada usia 19 tahun . HAHA.
Dan apa yang aku bangganya ada kawan macam hang ni and at the same time JELES GILA okayh sebab hang main2 tapi hang rajin dan pandai.



Semoga hang berjaya dekat UPM nanti. Pakar ekonomi kot. Keliaaaa :DD




Sekiannnn. Tamatlah kisah dongeng ......... :)

No comments: