July 13, 2011

30 Days Blog Challenge : Day 4

Day 4 : Your favourite photograph of your bestfriend.

.
.
.


Firuz Nabila | 19 | Minah senget | Gilagila | Taken by Zumie


Aku kenai dy ni masa Form2. Dy baru pindah SMKPK. Sebelum ni skolah lain la. Masa dy masuk mula2, dalam hati aku kata,


" Gyla otai minah ni ! ".


Mat Jid takleh blah skali. Gataiii !


Terus nak lantik dy jadi penolong ketua kelas. Tapi dy takmau. Hampehh betoi. Tapi lama2 kenai pompuan ni, hahahah. Mau la keras perut aku duk gelak ngan dy. Jadi kamceng teruihhh. Dah la gyla2. Haihh. =="


Kat mana ada aku, kat situ ada dy ! Kat mana ada dy , kat situ ada aku. Sampai ada kata kami lesboo. Cehhhhhh ! Macam pa gi !



p/s : Taktau pasaipa, tapi aku suka tengok gambaq hang yg ni.
Grrr. Geram weh, tokak mau ? >.<

No comments: