July 18, 2011

Cuak Vs Birthday

Huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuu ~
Aku cuak weh. Cuak tengok budak2 KMP batch aku duk cakap pasal U. Aku tak sabaq but at the same time, aku CUAK ! Malam kelmarin lepas isi borang online tu, nak click TERIMA TAWARAN kemain susah lagi. Cuak jugak mula2. Sebab dy tulis ;


" Harap maaf. Sesi tamat. Sila cuba pautan di bawah. "


Aku macam . Ehh ? Sesi tamat ? Hwaaaaaa, takkan aku tak leh accept da kot tawaran tu. Tanya2 kawan, kak senior, ooo. Line bodoh. Bz sebab semua pakat nak click. Standed la kan. Phewww (dm hati lega nak mampoih sbb bkn aku orang ja jd camtu. Ngeh ngehh).


Sepasai lagi, punya la besabaq ja isi borang tu. Mau bebai gak haku. Eyyy. Isi punya isi, tekan click, tengok2 jadi TER isi dua kali. Pastu refresh, HILANG pulak. Refresh lg, oke balik. Pening. Grrrr.

gambar ihsan Mr. Google.


Lepas habes isi, baru tau dapat dewan penginapan peajar (dpp) mana. Aku dapat dpp Yayasan Al-Bukhary. Ramai gak dapat situ. Ada classmate aku masa sekolah dulu. Kos sama, dpp sama. Kalau bilik dapat sama best gak. Aku takut la bab2 roomate ni. Uhuk uhuk. Kalau dapat orang macam Aimi ngan Amirr takpa lagi, ni kalau dapat macam Si Dia , huwaaaaaaaa, aku tamauuuu. Mau gila duk pikiaq masalah rumate :'( . Mintak2 la dapat rumate cool2 ja plus nak yg tak lupa bab2 agama. Boleh sentiasa peringatkan aku. Aminn. Heeee.


TAPI !


Yg aku rasa macam ragu2 ja perasaan aku ni  bila bilik kat dpp YAB kalau laki 2 orang, tapi kalau pompuan 4 orang . Arghhh macam sempit gyla ja. Kalau bilik kat matrik lain cerita la. Hmmm. Kak aku dulu dpp Tradewinds. Sempit la jugak. Tapi dy 2 orang ja. So aku taktau la. Kalau 4 orang cambest gak. Kalau sorang buat perangai, aku boleh cakap ngan sorang lg. HAHA. Yg aku qeja duk pikiaq ada masalah roomate ni pasaipa ntah ! HAIHHHH ! =..=


Mcm sempit ja meja study tu. Nak buat camana, dah terbiasa ngan meja study dulu. Luas. Tapi study haram dakpon. HAHA =.="
.
.
.

Dah la, malaih cakap pasai ni. Cuak tak habis lagi kot. =.="

Jom cakap pasai ni pulak :



Taraaaaa . Sila usha yang di sebelah kiri pandangan mata anda. Yg sebelah kanan , Amirr. Hah, camana ? Chomey kan dedua. Ngeh ngeh. Jgn marah ya ampa dua. Harini adalah hari bersejarah bg yang sebelah kiri tersebut iaitu NUR AIMI SULAIMAN ! Sebab 18 Julai 1992, dy telah diberanakkan oleh mak dy di Kuala Terengganu.


Happy 9teenth birthday Nur Aimi aka Nini Sweeties !


Aimi ni masa mula2 masuk matrik innocent gyla =.=
Rasa macam, ohh baiknya beliau. Macam angel. Tapi aku ada perasan something time kami orientasi ..... bila dy duduk ngan member sekolah dy , Aida. Dy macam .. errr ... macam, ehh inikah Aimi yg aku kenai ? qempang terok ! HAHA. Lama2 baru dy tunjuk perangai sebenaq dy. Tapi, dengar cerita dpd kawab dy, dy lain dahla kat sekolah dulu ngan kat matrik. Kat matrik dy jadi MATANG . Ahhhhh, aku sayang gyla kat semek sorang ni.


Sebab ?




1. Dy kaunselor aku. (tak kesah la bab akademik ka cintan ka dll)
2. Dy selalu peringat suruh sembahyang n baca Al-Quran.
3. Dy penyabar.
4. Dy kuat aka tabah oke !
5. Dy rajin sangat2 !
6. Dy budak bijak ! ahem ahemm ;)
7. Dy pandai ajar orang. Dat's why dapat UPSI kan Miey kan ? Heee. Jd lecturer ! Beat her noh Nur Aimi !
8. Dy gila gila.
9. Dy ada SIXTH SENSE yg kuat. Kdg2 apa yg dy rasa or fikir, mmg benda tu lah akan jd nanti. Haihh. Ingat lg dak Miey sixth sense apa ? Hehehee.
10. Dy matang. *kalau sapa kata xmatang, aku xtaula. pi cuci mata sikit. 




Miey, aku puji mu banyak dah ni. Bila lagi nak mari Kedah. Kuor ngan aku. Belanja gop sket. Ngahahaa~

No comments: