July 07, 2011

It's All About Me.



Jam menunjukkan pukul 4.09 a.m time aku tengah mula menulis benda alah ni. Benci betoi takleh tidoq ni. Hmm. Cakap ja nak tidoq awai, tapi hampeh. Sampai sekarang duk berjaga lagi. Kalau mak aku bangun tidoq tgk aku duk berjaga gi tobat dy hingaq. Hahaha.


Nak kata tidoq petang, dakpon. Serius yo yo ow ja aku pukoi 9 10 naik katil dah. Baca novel sambil dengaq2 lagu. Perghhh, novel tu memang best lahhh. JUARA CARTA CINTA. Tak habis lagi baca. Hero kemain ramai gi nak dekat Maya Hanum. Yang paling takleh belah pakai nickname MOHD STRANGER. Kahkahh.  Ni yg membuatkan aku terujaaaaa aku mengejarmu ~ (Juvana, Isnin, 9 Malam di TV3). Terawang2 la sat dalam dunia novel yg tak semestinya jadi realiti nih. Arhhhhh sadis !


Btw, satu perasaan mai lagi lam hidup aku. Perasaan nak mendelete. Ngehngehh. DELETE ENTRI ENTRI yg pernah aku tulis. Saja. Buang tebiat.


Tiba tiba kan. aku kan. aku ..... ermmmmm , sebenaqnya aku bukak folder gambaq sbb nak upload ja. Tetiba terlekat kat gambaq2 lain. Hahaha, saja ulang2 tengok gambaq yg terlampau banyak tu. Haihh. Ada yg buat aku senyum ja, ada yg bagi aku gelak sorang2 cam orang gyla tengah2 pagi buta ni. Ada yg buatkan aku tekeluaq kemakian sikit. Lalalaa, tetttt.


Semua tu kenangan2 yang tak dapat diulang ja. Rasa macam nak patah balik pi masa lalu. Doraemon, where are you ! Tapi bila pikiaq balik, no no no. I have to move on. Bukan gostan balik oi. Lagipun bukan semuanya best, ada jugak tak bestnya. Asam garam kehidupan la woi ! Grrrr..


Baibai. Gua chiao dulu.

2 comments:

Miscellaneous Smiles said...

hg org mna nih..?

hahaa

Lily Suhaili said...

orang kedah.. (:
awat cekkk ??