June 20, 2011

3O Days Blog Challenge : Day 1


Day 1 : A photo of yourself and a description of how your day was.



Emm, hari yg segar bagi aku. bangun pukul 4pagi then tak tidoq dah lepas tu. Dan pagi2 lagi aku dah rajin tahap 4. Tau rajin apa ? rajin online fesbuk. grrrr. heee. rajin buat kerja lain lahh. ingat tau online fesbuk ja ka. tututututuihhhhh *serangan ludah berkahak.

Tapi ada jugak la buat gua panaih ni. aiii, mamat sorang ni memang arr. daripada tak panaih jd panaih ni. payah arr. dahla cari pasai. kalau jumpa hang aku nak mintak satu benda leh tak, tolong tadah muka hang sat. aku nak sepak.

Sat nak tulis ayat Miley Cyrus dlm lagu 7 Things : What i need to hear now your sincere apology. When u mean it, i'll believe it. If u text it i'll delete. Let's be clear. Ohh i'm not coming back, u're taking 7 steps here ! haha kejadahh. kbye.

Nak letak 1 lagi quote boleh tak ? please please pleaseeee .



No comments: