June 24, 2011

Weyy Kawan !

Tanggal 24 Jun 1992 ada la sorang budak kecik manja manja suka merengek ni diberanakkan oleh mak dy. Sat sat nak nyanyi (bayangkan ja la aku nyanyi weh !) :

Happy birthday to YOU ! Makan ubi kayu. Tidoq dalam kelambu. Buat gitu gitu ~~ huahua. celah mana ntah aku belajaq lagu ni, heee. dakdak. Happy 19th birthday to this birthday gegurl.
Tadaaaaa ~


NUNU !

May Allah always bless you. ada steady boipren jgn lupa halo2 sama aku. heee.
.

.
Cerita seterusnya, kemaren aku keluaq ngan besties aku , Yumni ngan Pa'ah. Wahahaha tercapai jugak hajat. lama dah duk plan. P makan2 sampai kenyang dan boroi. Pastu p Aneka sat. haram, window shopping ja la. padan la aku pon tinggai 5 hengget lagi. sengkek gyloo. boring2, p Lostaq sat. Buleh plak otw nak p sana duk men teka2 lam hati nak p CP ka Pacific.

Ceni ceni, aku sebut lam hati antara CP ngan Pacific, then pa'ah tolong kata start, yumni cakap stop. huahua. cam pa g =="

Then p CP, boooooooosannn ! Minum2, gelak2 dulu baru p pacific pulak. Lepak tempat game ja. Ingat nak bowling tapi tak jadi. Habeh gak la RM15. Sorang 5 hengget. Terjumpa la schoolmate teknik dulu. sembang2 muhong, habeh men game suma, singgah rumah Yumni then balik.

Aku saji gambaq ja la. makanan tak mampu :P

The Three Stooges *lecturer bisness bg gelaran tu ;)
Tengok la aku ngan Yumni main natang jadah pa. saja berangan MUDA sat.




Muka takleh blah gyla hang Pa'ah. buat pala khusyuk tembak leh. bhahahaha
Ehh terselit gak schoolmate aku tu. belakang aku tu haa.




Seronok hang noh. Kanak2 Ribena :P


Apa yang leh nampak lam gambaq ni ? bleh teka dak ? HAHA.


Guess what , minah dua orang ni pandai ja buat bg aku terharu :'( . Sampai2 ja rumah Yumni, depa bukak but keta amek natang bawah ni bagi kat aku.


" Nahh Lily, hadiah sempena becoming birthday, takut tak sempat ja. heee "


Aku lak yg terkejut bewak tang tu, biaq betoi ?! Patutla masa duk window shopping tadi depa duk kalut sebut Angry Bird la Domo la. tang domo tu kuat pelik. Heran gak sejak bila la manusia 2 orang ni ketagih ngan Natang Koko ni. rupa2nya, heeee, timasseh kawan !
Ya, aku sekema spek.

No comments: