June 12, 2011

Cerita 12 Jun 2011.



First of all nak ucap tahniah kat team Terengganu. Cayaalahh. Nasib baik aku setia menyokong dari awai sampai habeh. Siap bawak keluaq patung penyu terengganu lagi tauu you. bhahahah. Pulonn, padahai orang KEDAH sejati kot. Haha, dah nama pon Trg vs Klantan. Sukahati aku la nak sokong mana pon ;)

Ohh, org Ganu kena timasehh kat Daudsu sebab bagi gol free.Hahahaha. siann gylaa. kalo aku jd dy tobat aku nanges banjir Stadium Bukit Jalil tu. Krooih Krooiihh. Rezeki Terengganu lahh :)
.
.

And and anddddddd. Tanggal 12 Jun jugak ada seorang manusia berbentuk perempuan telah lahir ke dunia dan diberi nama

NORZALIDA BT MD LAZIM !


Yuhuuuuu *buat ombakk . Happy 19th birthday to my budak toek ! Semoga terus toek busuk serta kekal menyotong ! Heee, dak2, gudluck and may ALLAH always bless you babe. Aku syg ke mung *tetiba ;p


Bersama Budak Kechik beliau.


Peace no war ;D

Si Budak Manja lagi Gedikss

No comments: