June 13, 2011

Propa Facebook.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ehem ehemm. Duduknya aku di depan laptop ini ingin memberitahu pihak2 yg terlibat tentang propa di facebook aku. kahkahkahhh. *Oii gelak bg sopan sikitt ooi !


Tetiba berangan nak jadi FIZZ FAIRUZ ngan LIYANA JASMAY . puihhh. Emm, kepada kawan2 aku dan pihak2 tertentu diminta dengan baiknya oleh aku supaya tidak mempercayainya kerana perkara tersebut adalah dusta semata2. kihkihh.


Mahapp lerr kat sesapa yg percaya or pihak2 yg tak puas hati. Kebetulan kawan aku tu agak sawan dan dalam masa yg sama aku pon dilanda sawan yg terlampau sbb keboringan bercuti lama dan BOSAN . Maka terjadilah benda sawan itu.




This case is only VALID for two days according to agreement and after that the case will be close.


Perghh, cam lawyer dah. Tuih tuih tuihhh . ludah lagi .


Ok bye nak blah dah.


.


.


Sebelum tu, terimalah ini ;





KESIMPULAN cerita di atas :


Facebook mampu menipu berpuluh ratus ribu juta billion million trillion orang.

No comments: