June 19, 2011

Hari Bapa vs Hackers.

Tik tok tik tok. tadaaa. akhirnya dah sampai Hari Bapa ! serius harini kan ? 19 Jun 2011 ? heeee. tak kesah la kan, tengok tuu gambar atas tu haaa. wahhhh. bapak aku lettewwww. hakhakk. bapak aku sempoi sikit berbanding ngan mak aku. dan tegas especially bab2 agama gitu youu. aku memang suka kesempoian dy lahh. dy jarang marah tapi bila sekali dy marah, SAKET TELINGA MENUSUK KALBU woo. haha. waaaaa, dan beliau jugak suka membaca ! tu salah satu daripada berapa byk byk byk byk koleksi buku dy ntah.


ayahh, for me, u're the best daddy in the world ! thanks for your support and always keep on telling me what's the best for my future. *kejadah ayat bi aku.




I LOVE U AYAHHHH ! emmmmmuahhh !



btw, tadi aku blogwalking dan terjumpa kat blog ni SENARAI LAMAN BLOG YANG BAKAL DIGODAM. ada lagi noh? haihh. tak tau betoi ka dak. tapi ada bloglists yg bakal di hack tersebut . Ni dy link tersebut . SILA CTRL+F UTK CARI SEBAB BYK GILA BLOGLISTS. So try lah buat tindakan seterusnya if ada dlm list tersebut. Malas cakap byk kang tak pasai ja aku kena. huhu, tamauu :'(

Kalau salah information jgn marah naa, aku cuma menyampaikan. hee peace bebeh.

No comments: