June 08, 2011

Bercuti Cuti Cuti !

Jitra > Ipoh > Genting > Temerloh > Jerantut > Jengka Pusat >Teluk Chempedak > Paka > Rantau Abang > KT >Besut > Jertih > Machang > Jitra. [4 days 3 nights]

Konvoi 5 bijik keta dgn sebijik van ke Pahang sbb ada kenduri :) Pastu berpecah membawa haluan masing2. Dan saya bersama-sama :


Mak bapak saya.




Dan keluarga Pak Su saya konvoi ke Terengganu !
.


.
Ni masa sebelum sampai kat tempat check in. TERSASAR JALAN wehh ! Lajak pi Genting Highlands. takleh belah =.= Apa lg, cepat2 amek gambaq. 1 2 3 Cheeseeee DALE !











Pandai pakcik posing tang tu. heherghh.


Masa ni stop kedai makan.
.


.




Keesokan harinya tibalah hari kenduri tersebut ! Yayyy. Bersama pengantin perempuan yg merupakan kazen gua .




Qenyeh jangan tak qenyeh !


.


.


Suma family mula membawa haluan sendiri. Sampai kat Ganu, lalu kat tempat ni. Tempat MINYAK2 segala. haha. TERPESONA aku.















Telur penyu ja ka ? Telur2 lain? hahahh
Aku suka pompuan atas ni.















Bukit Keluang Beach Resort.
Wahwahh mama. Festaim pa buat PEACE ? huahua.






Pulau Perhentian.




Nak baju ni. tapi tak sempat beli. K,bye. T__T

No comments: