June 11, 2011

Sepuluh dan Sebelas.



Hmmmmmmmmmm. Mengeluh kemain lagi aehh wehh. hoho c(: 10 Jun 2011 adalah hari paling *some text missing* bagi aku. grrr. Bangun tidoq masuk toilet. Cuci2 muka sambil bermonolog dalaman


" ish, satgi ada ulat gonggok hat semalam tu plak mati aku."


Tetiba aku pun rasa nak terbuat hajat kecil sat. Dan dan tu jaa, rasa benda melekat kat celah jari aku. Ohh tidakkkkkk ! aku gabra bewak dah sbb terbayang LIPAN yg aku date haritu. Tengok2 kat kaki, demmmm. ULAT GONGGOK melekat kat kaki ! Rasa KAKI dy kot ! Arghhhhhhh *sambil buat aksi libas kaki kuat2


" Huwaaaaaaa, aaaaaaaa ! tidakkkk !, " jerit aku dalam HATI ja. cehh.


Dan akhirnya ulat bin gonggok tersebut pon terjatuh ke lantai. Dan mengeluarkan bau busuk yg paling aku benci =..=


Aku TAK SUKA ulat gonggok. hukhukkk, geli. Juga lipas, dan lipan, dan ulat segala ulat. eeeyeek. Hampa mesti ad gak kan tak suka ? tapi aku suka kucing ! weeee ^^


Aku pon dengan segala kepochinya cerita kat mak aku.


Aku : Ma, td ulat naik atas kaki !


Kakak : Hahah tu laa. haritu gelak kat kami sgt takot lipas ! Dengan ulat gonggok pun geli !


Aku : Eee tak suka tau ark ! bau busuk !


Depa dua : manada bau ulat tuh !


Aku : Adaaaaaa ! org tau laaa. busuk kot.


Mama : Hahh, ulat tu pakai DEODORAN kot ? *sambey gelak2


Duhh =.=


Tadaaa, aku sajikan gambaq ulat gonggok tersebut. gua google ja bebb. Ehh google dah tadak gitarr. Masa google gambaq ni pon dah rasa nak terkencing tengok.







Tobat ulat ni ada kat matrik aku masa musim dy. meqata cerokk ada ! busuk ulat.
Haii, nama saya ulat bin gonggok. Saya nak berkawan dengan anda semua. Bolehlaaa ? :D
.

.
Dan 10 Jun jugak aku .... aku benci ! Berlaku perang kecilbesaran antara aku dan kakak aku. Ha laa, aku perongoihh. Jangan kacau aku.


.
.
Dan dalam masa yg sama. Aku rasa aku sangatlah keLOSERan. Loser seloser losernya ! arghhhh.





Oke aku nak berambus sekarang. bye.




p/s I : To MANUSIA, thankss bahagiakan aku harini walaupun sat ja.


p/s II : To DALINA ADHA, my besties zaman kanak2. happy 19th birthday sayang ! 11 Jun 2011. Nak letak gambaq hang tapi aku tadak . huhu . Mahap lerr. nway, love you ;)

No comments: