June 25, 2011

Bersantap vs Maharaja Lawak.

Actual Date : 24 June 2011
Mood : Thehehee ^^
Intention : Theheheee ^^




Disebabkan hidung gua yg tak berapa nak sedap harini (24 Jun 2011 semalam la kiranya), habeh semua aku nak bebai. Pastu aku duk tengah syok2 buat program NILAM, depa kata nak keluaq makan. Sepatutnya aku seronok la kan, tp aku bebai. Lam keta dah berangan dah nak diam ja masa makan nanti, tp ... tak jd sebab mak pak aku qeja duk buat lawak pa ntah lam keta. haiyaaa ! P makan area Perlis. tapi bukan KualaPerlis.


TomYam. Tapi tak rasa cam Thai pun. macam Melayu.


Ni memang aku tak makan la.


Sayoq pa ntah.


Nyum Nyumm, sotong goreng tepung.


Siakap Stim Stim gituu. huahua









TAHNIAH KEPADA KUMPULAN SEPAH, JUARA MAHARAJA LAWAK !


Yahoooooo ! kumpulan feveret aku ni bebb. dari Raja Lawak sampaila ke Maharaja Lawak aku suka ngan lawak depa. walaupun kasaq , 180sx , bangang, haram J dan sebagainya, aku tetap suka ! gahahaha. Aku duk layan ML kat youtube ja. tadak WARNA tu ha. tadi baru tgk. Macam tak caya ja. hahaha.Tahniah Jep, Mamat dan Shuib. Shuib tak habis2 ngan DAFI dy (Dafi, tp lagu Tenda Biru, tak ke bangangnya haha). Last2 ada gak Dafi.










Lawak weh, tobat tak muhong !



Oke dah . aku rasa macam banyak gyla gambaq. hehh, sori (naik lori). BYE !

No comments: